دفن مخفیانه در بهشت زهرا






سعیده پورآقایی مخفیانه دفن شده است


يكشنبه 09 رمضان 1430هـ - 30 اوت 2009م

پایگاه خبری " موج سبز آزادی " گزارش کرد سعیده پورآقایی ( آمایی ) همچون ترانه موسوی مورد تجاوز " برخی بسیجیان " قرار گرفته و پس از سوزاندن جسدش دربهشت زهرا دفن گردیده است.

این پایگاه خبری گفته است : " اطلاعات جدیدی درباره‌ی یک شهید گمنام جنبش سبز از دو روز قبل به " موج سبز آزادی " رسید که در این دو روزجزئیات آن را مورد بررسی قراردادیم و ازصحت آن مطمئن شدیم... این خبر دردناک حاکی از آن است که یک دختر دیگر،همچون ترانه موسوی قربانی جنایت‌پیشگی برخی بسیجیان شده و پس از آن هم جنازه‌ی وی با اسید سوزانده شده و درنهایت بدون حضورخانواده‌اش به صورت مخفیانه درقطعه 302 بهشت زهرا دفن شده است."

این گزارش می افزاید : " سعیده پورآقایی ( آمایی) دختر جوانی است که اکنون پیکر او در یکی از قبورگمنام قطعه 302 بهشت زهرا دفن شده است.. اوتنها فرزند جانباز شهید عباس پورآقایی ( آمایی) است که در یکی از شب‌های پس از کودتا درحالی که به الله اکبرگفتن شبانه بر پشت بام خانه ‌شان درخیابان دولت تهران مشغول بود، ازسوی نیروهای لباس شخصی وابسته به بسیج دستگیرشد وپس از20 روزجنازه او در یکی ازسردخانه‌های جنوب تهران ازسوی مادرش شناسایی شد."

منبع و متن کامل: العربیه
قربانی جنایت لباس شخصی‌ها «سعیده پورآقایی»






من فرزند یک کارمند بهشت زهرا هستم

من دانشجو هستم و مادر من که در یکی از شیفتهای قسمت خدمات بهشت زهرا کار میکنه و سابقه طولانی در بهشت زهرا داره خیر داد که به تعدادی از اونها گفتن که چند شب یعنی ۲۲ و ۲۳ و ۲۴ تیر ماه تعدادی تصادفی دارند که باید در شب خاک بشوند ! که هم او و هم من تعجب کرده بودیم. و حدس زدم که احتمالا خبرهایی است ...

از زبان مادرم

امشب هم به محوطه اون بخش رفتیم تعداد ۴ برابر شب گذشته بود ! بیش از ۱۰۰ نفر!! . به ما (بخش خانمها) تعداد ۲۳ جنازه بی نام و نشان را تحویل دادند. تعداد ریش و پشمی ها (لباس شخصی ها) ۳ یا ۴ برابر شب قبل شده بود. ورودیهای بهشت زهرا مامور گذاشته بودند و تمام رفت و آمدهای احتمالی کنترل میشد. شروع به کار کردیم...

...اونجا واسمون یک آدم مسنی که جای مهر رو پیشونیش بود شروع به صحبت کرد و گفت امشب و چند شب دیگه ما اینجا باید جنازه هایی رو خاک کنیم که مربوط به منافقین هستند، اینا همه یک مشت فاحشه، قاتل و وطن فروش بودند. اینها از گروه های ضد انقلاب هستند که با حمله به ما تعداد زیادی رو از سربازان ما رو کشته اند و ما جنازه اونها رو از نقاط مرزی برای شناسایی به اینجا آوردیم. و الان قراره دور از چشم جاسوسان و خبر گزاریها اینها رو خاک کنیم...

در بین آنها جسدهای یخ زده دخترانی بودند که زیر بیست سال سن داشتند. دخترانی که علاوه بر آثار شکستگی فک و شکاف...، خونی بود که از آلات تناسلی و مقعد آنها لخته بسته بود. با سرعت زیادی که به کار بردیم توانستیم تا ساعت ۴ صبح چهارده تاشون رو به کمک آقایان حاضر کنیم. که کلی به ما تند رفتند و گفتند بقیه رو بدون شستشو و پنبه گزاری فقط کفن کنید. که ما هم همینکارو کردیم ولی تا ساعت ۵ به ۱۷ تا رسید...



منبع و متن کامل: Wordpress - By Mina Akbari






دفن مخفیانه در بهشت زهرا

سه شنبه 25 اوت 2009 - 03 شهریور

تعداد دقیق افرادی که در ناآرامی های پس از انتخابات ایران جان باختند، کماکان نامشخص است. منابع رسمی این تعداد را حدود سی نفر اعلام کردند هر چند کمیته ای که از طرف میر حسین موسوی و مهدی کروبی تعیین شده بود، بعدها اعلام کرد فهرست اسامی ۶۹ نفر را به مجلس داده است.

در بحبوحه اعتراض ها، سایت نوروز، متعلق به جبهه مشارکت ایران اسلامی، خبری منتشر کرد مبنی بر این که دهها نفر از کشته شدگان، بدون اطلاع خانواده هایشان، در سردخانه های غیر رسمی نگهداری می شوند. اکنون مسئولان این سایت می گویند ۴۴ جسد بی نام و نشان، در روزهای گذشته، در بهشت زهرا به خاک سپرده شده اند. این اجساد، متعلق به چه کسانی اند؟ فرهاد بهمن گزارش می دهد.



ویدیو: بهشت زهرا - دفن مخفیانه
منبع سایت:




قطعه ای از بهشت زهرا سبز شده است

31 مرداد 88

بیست و یکم و بیست و چهارم تیرماه در بهشت زهرای تهران چه خبر بوده است؟

پیکر دهها نفر از شهروندان تهرانی در تاریخ های 21 و 24 تیرماه بدون اسم و مشخصات فردی در قطعه 302 بهشت زهرای تهران به خاک سپرده شده است.

نوروز:یکی از پرسنل زحمت کش بهشت زهرای تهران به خبرنگار نوروز گفت:"در روزهای 21 و 24 تیرماه جنازه هایی بدون نام و مشخصات و تحت تدابیر شدید امنیتی، به این قبرستان آورده شده و با صدور اجباری جواز دفن برای آنها در قطعه 302 به خاک سپرده شده است.

منبع و متن کامل خبر: نوروز







جبهه مشارکت " سندی دیگر از دفن مخفیانه قربانیان " منتشرکرد

سه شنبه 04 رمضان 1430هـ - 25 اوت 2009م

سایت خبری نوروز ارگان رسمی جبهه مشارکت روز دوشنبه 24 – 8 – 2009 با پخش فیلمی که به گفته این منبع " قبرهایی را نشان می دهد که بدون اسم وفقط با درج شماره جواز دفن در بهشت زهرا به خاک سپرده شده اند " ، ادعا کرد در جریان حوادث اخیر " دهها تن از کشته شدگان به شکل مخفیانه در بهشت زهرا دفن شدند."

پیشتر جبهه مشارکت شماره هایی را که به عنوان علامت روی این قبرها قرار داشت ، منتشر کرده بود.
از سوی دیگر محمود رضاییان مدیر گورستان بهشت زهرا درگفتگو با خبرگزاری مهر موضوع دفن مخفیانیه قربانیان را تکذیب کرد.
به گفته آقای رضاییان :" این مطالب شایعاتی بیش نیست و نباید به آن استناد کرد.
هیچ جنازه ای را در روزهای اخیر بدون نام و مشخصات دفن نکردیم و هیچ اجباری برای جواز دفن نیز نداشته ایم."
درهمین حال آقای کاتوزیان یکی از نماینده اصولگرای پارلمان ایران ضمن دروغ خواندن این خبر درخواست کرد تا مستندات خبر به ایشان ویا مجلس ارائه شود.

منبعر: العربیه





پیکر پاک صدها شهید اعتراضات مردمی یک ماه اخیر در سردخانه ای در جنوب غربی تهران نگهداری می شود.

23 تیر 88

در حالی که بسیاری از خانواده های زندانیان در بند همچنان نگران عزیزانشان از این نهاد به آن سازمان و از این زندان به آن دادگاه سرگردان و حیران بازی داده می شوند و هیچ مقام مسئول و غیر مسئولی در کشور حاضر به پاسخگویی به این خانواده های نگران نیست، برخی از خانواده ها را به محل نامعلومی دعوت می کنند و بعد از توجیه و تهدید آنها به آسیب دیدن دیگر اعضای خانواده و همچنین گرفتن تعهد مبنی بر عدم اطلاع رسانی در مورد مرگ فرزندانشان و امضاء اوراقی با اینمضمون که تائید می کنند عزیزانشان بر اثر تصادف و یا دیگر حوادث طبیعی جان سپرده اند جنازه های آنها را تحویل خانواده های داغدار می دهند.

منبع و متن کامل خبر: نوروز


No comments:

Post a Comment


ارسال نظر شما تبدیل گر حروف لاتین به متن فارسی 

واشنگتن پست: جایزه صلح نوبل باید به ندا آقا سلطان میرسید و نه به باراک اوباما
نقل مطالب با لینک مستقیم و ذكر نام و آدرس خاک افشا، بلامانع میباشد به سایت خاک افشا خوش آمدید - شاد و بهروز باشید