مشت دروغگويان در بنگاه بی بی سی باز شد

Mittwoch, 9. Dezember 2009




يکبار ديگر مشت دروغگويان در بنگاه (جفنگ پراکنی) بی بی سی باز شد.




همه خيال می کنند بی بی سی در جهت پخش اخبار مورد دلخواه آنان است. درصورتيکه بی بی سی همواره در جهت گول زدن مردم و تجاوز به فرهنگ های مختلف و در جهت بهم پاشيدن و سرنگون کردن داده ها و ارزش های ملی کشور های ديگر است.

اينبار شخصی که عکسش توسط بی بی سی دزديده شده است دست به اعتراض زده ولی چون بی بی سی می خواهد بگويد ما پاک هستيم فوری عکس را عوض کرده است ولی در اصل کل داستان 16 آذر را به دروغ به نيکسون نسبت داده اند در حاليکه 16 آذر روزی بود که مردم طبق اسنادی که هست و براساس روزنامه های آنروز نشان می دهد نيکسون در روز 16 آذر به ايران سفر نکرده است و نيکسون در روز 18 آذر ويا 19 آذر به تهران آمده است . اعتراض مردم در جلوی سفارت انگلستان فقط به دليل بازگشوده شدن سفارت (بخوانيد کثافت خانه) انگلستان بوده است وکسانی هم که کشته شده اند نه به دست سربازان ايرانی بکله توسط ايادی دست به مزد انگلستان بوده است تا موضوع اعتراض مردم به بازگشائی سفارت انگلستان را لوث کنند.

شوربختانه راديو فردا و راديو صدای آمريکا با گفتگو با کسانی مثل عليرضا نوريزاده ويا اميرمصدق کاتوزيان که از عوامل دست نشانده انگلستان بحساب می آيند برعليه آمريکا به دروغ 16 آذر را به آمدن نيکسون مربوط می کنند... لااقل بی بی سی بايستی خجالت بکشد که مشتش را کسی که عکس اورا دزيده اند و به دروغ به مردم تحويل ميدهند باز شده است.

مردم... بدانيد بی بی سی يک دستگاه (جفنگ پراکنی است) يک نتيجه آن خمينی و جمهوری اسلامی است که به دليل خبرهای بی بی سی به ملت ايران تحميل شده است.

بخوانيد و به ديگران هم بفرستيد تا روسيه شود هرآنکه درو غش باشد.

ح-ک



یاران،

با درود..

آقای مجید کفائی از همکاران سابق در وزارت امورخارجه شاهنشاهی و دوست صمیمی من است که سالهای متمادی به صحت گفتار و اعمالش ما همکاران سابق نه تنها واقفیم بلکه اطمینان کامل داریم.

نوشته ایشان تحت نام " مرده ایکه زنده است " در زیر آمده است تا برای آن عده ای که هنوز درباره وقایع 16 آذر شک و تردید دارند چشم روشنی داده باشد!!!

اینکه عکس و تفصیلات منتشره درباره سه دانشجوی کشته شده در روز 16 آذرتوسط توده ایها و چپ گرایان با بوق وکرنا تاکنون منتشر شده موجب تعجب نیست ولی اینکه بنگاه دروغ پراکنی و دو بهم زنی جزیره نشینان بهر حشیشی برای خراب کردن نام دودمان پهلوی متوسل میشوند آنهم چون آفتاب بر همگان روشن است. دست کم این استکه همان بنگاه جزیره نشینان تصویر دیگری را منتشر کرده است که در صحت آنهم باید شک کرد!

بهرحال نوشته زیر را بخوانید و به عمق خرابکاریهائیکه ایران نازنین ما را ویران کرد وما را به این روز های وانفسا انداخت پی ببرید.

چه چیز دیگری میتوانم اضافه کنم؟

مهر ورزیده و این پست را برای دوستان خود بفرستید تا از حیله چپ گرایان و روشنفکران آنچنانی و دروغ پردازان خائن آگاهی یابند.

با سپاس از پیش،

هاشم



گاهی اگر اشتباهی تصحیح نشود براثر تکرار ممکن است تبدیل به یک حقیقت تاریخی بشود و سر از تاریخ درآورد کما اینکه در مورد زیر چنینن شده است
شاید شما هم این عکس را(عکس شماره 1) را دیده باشید.
اولین بار من آنرا دوسال پیش در یکی از ای میل ها دیدم که برایم رسیده بود و آن ای میل در بارۀ رویدادهای ایران و وقایع دانشگاه و کشته شدن سه دانشجو در دانشکدۀ فنی بود وزیر این عکس نوشته بودند این سه دانشجو شهید شده اند.

دراین که در 16 آذر 1332 سه دانشجو را دردانشکدۀ فنی کشتند شکی نیست اما این عکس عکس آن سه دانشجوی کشته شده نیست. چون یکی از افرادی که در آن عکس هست من هستم.ولی من دوسال پیش اقدامی برای تصحیح آن اشتباه نکردم تا اینکه دو روزپیش دیدم در سایت بی بی سی باز همان عکس را چاپ کرده اند و باز همان اشتباه را تکرارو زیر عکس نوشته بودند سه آذر آهورائی مهدی شریعت رضوی،احمد قندچی،ومصطفی بزرگ نیا دانشجویان کشته شده در دانشگاه. . این بار تأمل را جایز ندیدم و شرح زیر را برای بی بی سی ای فرستادم


PS:
خوشبختانه بی بی سی پس از رسیدن توضیح من، عکسی را که اشتباها چاپ کرده بودند(عکس شماره 1) برداشتند و عکس تازه ای (عکس پیوست) را در مقالۀ خود بجای آن گذاشتند




No comments:

Post a Comment


ارسال نظر شما تبدیل گر حروف لاتین به متن فارسی 

واشنگتن پست: جایزه صلح نوبل باید به ندا آقا سلطان میرسید و نه به باراک اوباما
نقل مطالب با لینک مستقیم و ذكر نام و آدرس خاک افشا، بلامانع میباشد به سایت خاک افشا خوش آمدید - شاد و بهروز باشید